اینترنت ویژه برج ها، مجتمع های مسکونی و تجاری

شرکت گسترش ارتباطات آذین کیا به عنوان بزرگ ‌ترین مجموعه ارایه دهنده ی سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس در سراسر استان اصفهان با بهره گیری از سرویسهای ویژه، در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها، پشتیبانی موثر و همیشگی از خدمات ارایه شده و سال‌ها تجربه در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت به کاربران خانگی و سازمان‌ها و شرکتهای مختلف، ارایه ی خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت هم‌اکنون نیز راه‌اندازی موفق سرویس برای بسیاری از مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری را در کارنامه خود دارد.
در بسیاری از برج‌ها و مجتع های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل وجود ساختار فیبر نوری خطوط تلفن، امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت از طریق روش‌¬های معمول وجود ندارد. حتی در مواردی که زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارایه خدمات به مشتریان وجود داشته باشد، به دلیل محدودیت فضای اختصاصی مراکز مخابراتی برای نصب تجهیزات مورد نیاز ارایه سرویس، ممکن است پس از مدتی برای اختصاص سرویس به متقاضیان با کمبود پورت مخابراتی خالی در مراکز رو به ‌رو ‌شوند و در نتیجه امکان ارایه سرویس ADSL به کاربران جدید وجود نخواهد داشت. یکی از راهکارهای جایگزین در برج‌ها، مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی ارایه خدمات اختصاصی و ویژه به این مجتمع‌ها است.
در این شرایط برای ارایه خدمات به ساکنان این برج‌ها و مجتمع‌ها، تجهیزات مورد نیاز برای ارایه سرویس در داخل مجتمع یا برج نصب می‌شود. برای دست‌یابی به این منظور، ابتدا مجتمع مورد نظر از طریق ارتباط نقطه به نقطه با سرعت بالا به شرکت سرویس دهنده متصل می‌شود. برای ایجاد ارتباط به وسیله امواج CPE لازم است که دو مرکز ارایه دهنده و گیرنده خدمات دارای خط دید مستقیم نسبت به یکدیگر باشند. از این رو بخش فنی گسترش ارتباطات آذین کیا برای بررسی امکان دید مستقیم مجتمع متقاضی با یکی از سایت‌های این شرکت در سطح شهر، کارشناسان خود را به محل مورد نظر می‌فرستد. پس از انجام امکان‌سنجی و نصب تجهیزات مورد نظر در محل مجتمع متقاضی، امکان اتصال اینترنت پرسرعت مشترک به یکی از سایت های فراهم می‌شود.

با مزایای اینترنت پر سرعت ویژه برج ها، مجتمع ها بیشتر آشنا شوید

ساکنان این برجها و مجتمع‌ها از انتظار کشیدن برای دست‌یابی به خدمات و درگیر شدن با ضوابط اداری مراکز مخابراتی بی‌نیاز می‌ شوند

مراحل نصب و راه اندازی اینترنت برج ها