پهنای باند اختصاصی

پهنای باند اختصاصی، انتخابی ایده‌آل برای سازمان‌ها، کسب‌وکارها و کاربرانی است که برای افزایش ضریب بهره‌وری و بهبود فرآیندهای کاری خود به اتصال اینترنتی مطمئن، امن و پایدار نیاز دارند. کاربران با دریافت این سرویس، از سرعت فوق‌العاده دانلود و آپلود، کاهش قابل توجه نرخ تاخیر، ارتقای عملکرد شبکه و گزینه‌های شخصی‌سازی متعدد بهره‌مند خواهند شد.

گسترش ارتباطات آذین کیا از طریق ایجاد پوشش وسیع کشوری و تکیه بر دانش متخصصین خود به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی فعالیت دارد.

این سرویس از امکان ارائه سرعت تا بیش از 2000 مگابیت بر ثانیه و فراهم ساختن ضریب پایداری 99.5% تا 99.9% برخوردار است. علاوه بر آن، گسترش ارتباطات آذین کیا متعهد به ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته برای مشترکان خود بوده تا در صورت بروز مشکل، فورا در رفع آن اقدام نماید.

راهکارهای انتقال پهنای باند اختصاصی  آذین کیا (اینترنت سازمانی)،بر روی بستر وایرلس و مخابراتی و سرویس انتقال (vpls/mpls) است. شما می‌توانید پیش از انتخاب سرویس مورد نظر خود، از طریق ارتباط با کارشناسان فروش پهنای باند، اطلاعات لازم برای خرید سرویس منطبق با نیاز خود را به‌دست آورید.

کیفیت برتر

ارائه پهنای باند، با کیفیت و ویژگی های برتر و تضمین کیفیت مطابق با SLA (توافقنامه سطح خدمات)

مطابق با نیاز کاربر

امکان ارائه پهنای باند اختصاصی با توجه به نیاز کاربر

مانیتورینگ رایگان

ارائه نرم افزار مانیتورینگ جهت کنترل میزان پهنای باند مصرفی

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و تمام ایام سال

انتقال پهنای باند

امکان تعیین مسیر اینترنت از طریق پروتکل مسیریابی BGP

از افتخارات ما همکاری با سازمان های دولتی و ارائه خدمات اینترنت اختصاصی با بهترین کیفیت است

گسترش ارتباطات آذین کیا یکی از پر ظرفیت ترین شرکت های اینترنتی کشور در حوزه ارائه پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، یا اینترانت و … می باشد. در همین راستا توسط شبکه وایرلس و POP Site های بسیاری، پوشش گسترده ای در شهر اصفهان و برخی شهرهای کشور ایجاد شده و علاوه بر آن با توجه به شبکه های جامع ارتباطی ارتباط گستر آذین کیا بر پایه IP-MPLS از شبکه زیر ساخت و لینکهای پرظرفیت اینترانتی و هم چنین سایر بسترهای انتقال، امکان سرویس دهی خاص برای سازمانها و شرکتهای مختلف مهیا گردیده است.